torsdag 19. januar 2012

Sydd meg strømpebånd :)



Da har jeg sydd meg noen forskjellige strømpebånd!
Det var så deilig å finne frem symaskinen igjen å sitte å dulle med nål og tråd :)

Laget to blå med blonder, jeg elsker jo blonder, synes det er så romantsik og vakkert.
"Måtte" jo ha en blå, jeg vet ikke hva annet jeg kan ha på meg som går under "something blue".

"Something new" har jeg, alt jeg skal ha på meg er vel nytt.
"Something old" vet jeg ikke
"Something borrowed" vet jeg heller ikke!

Velvel, bruker jeg denne blå strømpeholderen er hvertfall en ting til i boks!

Laget to av hver farge. Den minste skal vel da være øverst, og den bredeste skal være nederst. Det er jo vanlig å kaste ett, og beholde ett selv. Memories!

Temaet er jo rosa/gammelrosa, så måtte jo lage det og. Synes det minste båndet (uten blonder) ble finest. Det rosa med blonder minner meg om en gardin fra 90-tallet, aner ikke hvorfor!


Hihi, på 1300-tallet var det vanlig at både kvinner og menn brukte strømpebånd. Jeg håper for guds skyld at kjæresten min ikke har på seg dette under dressen :D Da får hvertfall jeg meg en overraskelse!!!

1 kommentar:

Kikan sa...

Åh vad fint! Jag hade ett liknande. Vad underbart att planera bröllop. Grattis! Som svar på din fråga så fick jag tårtspaden i present men den finns att beställa här:

http://www.bluebox.se/showinfo.asp?a02478

Lycka till med allt. Kram Kikan