lørdag 24. mai 2008

Seatinsert


Har sydd to seatinsert.
Det ene er til sønnen min, Matheo, den andre er til "kjærsten" hans, Maya, datteren til min venninde!

På "matcho"-insertet har jeg brukt svart hodeskallestoff på den ene siden, og "Cars" stoff på andre siden. Hadde egentlig tenkt til å ha fleece, slik at jeg kunne variere om det var varmt/kaldt, men hadde ikke sort fleece, så da ble det noe annet.
På det "feminine" insertet har jeg brukt samme hodeskallestoff, bare i rosa på ene siden, og på andre siden har jeg brukt det stoffet jeg har i vognposen min, bare at dette er i klarere farger, mer rosa og blått istedet for brunt.

Så nå kan dem spise is i vognen hele sommeren uten at mammaene trenger å være redd for å møkke til vognene siden det bare er å vaske insertene! Også er det jo mye bedre å sitte på da, mykere, og ikke så klamt når det blir varmt :)

Ingen kommentarer: