mandag 12. mai 2008

Bestillingskort igjen


Skulle lage et kort til en dame på 59 år. Synes det er litt vanskelig å lage kort til "halvgamle" folk. Lagde noe helt annet enn det jeg pleier, ettersom jeg lager mest kort til yngre folk!

Ingen stempelmotiv brukt her, bortsett fra tekststemplene. Hjertet fulgte med på noe jeg kjøpte en gang, visste den kunne brukes til noe :)
Har også fått helt sinnsykt dilla på hekleblomstene, de kan jo brukes til allt! Nå har jeg mange i alle forskjellige farger og størrelser, det er så moro!

Satt et par blomster bak, og festet en metallpynt i, der det står "Hand made with love"

3 kommentarer:

Mona sa...

Dette kortet vil jeg tro traff midt i blinken for en "halvgammel" dame. Stilig kort uten å være for "ungt" hvis du skjønner. :-)

Anonym sa...

Så fint! :)

Britt Inger sa...

Hei.
Først vil jeg si at posen er flittig brukt:) Så deilig!
åsså har jeg en utfordring liggende til deg på bloggen min:)
Ha en fin uke!