onsdag 26. mars 2008

SkisseKort



Laget mitt første kort etter skisse.
Synes det er kjempevanskelig å følge skisser, for det ender med at jeg bare gjør det på "min" måte likevel!
Men synes det gikk greit, og kommer helt sikkert til å bruke skisser igjen :)
Har nesten ikke brukt noe lim, teip etc på dette kortet, brukt symaskinen på allt bortsett fra stempelmotivet!
(Stakkars sambo ga meg en rull med dobbelsidig teip ca. 8 cm bred, for han trodde jeg var tom for teip)!
Denne var til KortOmania :)
Skiksken er under!

3 kommentarer:

Rasofiel sa...

Synes både historien og kortet var kjempesøtt :D Hadde det vært smeilys her, hadde det vert en sånn rosa med hjerter som surrer rudt hodet :D Fikk lyst å kjøpe symaskin og sy meg et par kort. hehe
Kult at du la ut skissen og sier du vil bruke den igjen :O) Var mange som ikke likte den, men etter at jeg selv lagde kortet, fant jeg den svært anvendelig, og skal bruke den igjen jeg også. Koselig at du deltar i kort-o-mania. Du lager kjempesøte kort. Slike jeg hadde kjøpt selv om jeg fant dem på nett. Du bør lage en nettbutik og selge kortene dine. Hadde blitt god butikk:O)
Sender deg en stor klem med ønske om en god og kreativ helg :) Klem VyanMica

Maya sa...

Så flott det kortet ble...skikkelig fargerikt og fint. Syns det kan være vanskelig å bruke skisser noen ganger, men som regel ender jeg opp med å bruke dem til kun ark plasseringen.

Mette :) sa...

Åh så koselige kommentarer!
Mica, jeg la inn kommentar i bloggen din, men den vises ikke....rart!