lørdag 8. mars 2008

Dørskilt

Var nødt tuil å bruke blitz her, for ellers ble det bare grått og kornete....





Da ble endelig dørskiltet ferdig!


Fikk ikke laget det ferdig da jeg laget det, siden jeg hadde ingen stempel som lignet på minstemann.

Visste at Magnolia hadde laget et babystempel, så ventet på at de skulle slippe det ut :) Så endelig fikk jeg Magnolia- "Alvin", baby, som kunne være Matheo!

MEN "Alvin" var for stor, eller større enn han burde vært synes jeg for når jeg satt han på benken sammen med storebroren, var han mye større!

Så jeg gjorde litt endringer.

Byttet ut bjørketreet med et annet tre, fjernet benken, laget et ny Nicholas, som var litt større, og tok på litt skyer og diverse :)

Har limt på Her bor og navnene våres, men har fjernet navnene våres i paint, ettersom jeg ikke vil legge ut alle navnene på nett, naturlig nok :)




sånn var det før!

Ingen kommentarer: