fredag 21. september 2007

Sengekant, dyne og putetrekk



Måtte ut å kjøpe ny seng til minstemann da han vokste fra vuggen,og da trengte han naturlig nok sengekant, dyne og putetrekk også.

Var på forskjellige barnebutikker og så, men fant ikke noe jeg ville ha. Ville ikke ha en kant med masse farger på, så bestemte meg for å sy selv:)
Dro på stoff og stil i Drammen, og kjøpte beige stoff med hunder på, og beige lerret.
Var jo så mye annet fint der og, så kjøpte en del andre stoffer også!

Kjøpte en haug med platevatt som jeg hadde tenkt å ha inni sengekanten, men på vei hjem var jeg heldig å komme over "puter" til å ha inni sengekanten!

Etter at ungene var i seng satt jeg meg ned foran symaskinen (hadde ikke sydd på mange mange år) og begynnte å sy!
Valgte å kombinere lerretet og stoffet med hundene, da jeg syntes det ville bli "too much" med bare hundene! Dynen har 2 forskjellige sider. Den ene er nesten bare beige, men med en kant med hunder ganske langt oppe, den andre siden har bare hunder!
Synes det var gøy, og ble førnøyd med resultatet!

Ingen kommentarer: