torsdag 27. september 2007

Min første Mei Tai!



Ja...Da fikk jeg somlet meg til å sy en Mei Tai også!
Jeg tenkte lenge at, "nei, jeg skal hvertfall aldri sy Mei Tai, jeg har jo den nye dyre bæreselen fra Red Castle".... Så fant jeg ut av at jeg brukte jo aldri den "fancy" bæreselen fra R.C fordi den var grusom å bære i. Gnagne både her og der og fikk vondt i skuldrene etter 2 min!

Så jeg fant litt stoff jeg ville bruke. Egentlig hadde jeg tenkt å ha bomulls stropper, men fant ikke tykkt nok stoff, og jeg ville den skulle være SOLID! Den skal jo tross alt holde gull-klumpen min!
....Så jeg kjøpte masse sort cord fløyel og satte igang!

Lagde den med innsving, og stroppene er sydd på i ca 45 graders vinkel. (hørte at det var visst det beste!)
Polstret med tykk platevatt i stroppene, og med tynnere platevatt inni hele panelet.

Ble ganske fornøyd, og synes fargene passet bra sammen :)
Og lillegutt trives oppi der også! Er sååå koselig!
Den er en drøm å bære i og jeg bruker den MASSE, etter 1 dag hadde jeg brukt Mei Taien mer enn bæreselen fra R.C!

Vet hvilke forandringer jeg skal gjøre neste gang, for jeg skal definitivt sy fler! Har også masse fine stoffer som ligger å venter :D

Det eneste jeg egentlig anger for var at jeg ikke sydde en før lillegutt var 8,5 mnd gammel!!!!
Foran og bak! Jeg bruker den begge veier!

Og litt actionbilder:

Ingen kommentarer: