fredag 6. februar 2009

På tide med litt oppdateringer!


Før jul scrappet jeg bortimot 40 julekort, og 3 kalendere, dvs 36 forskjellige LO'er.
Så...jeg fikk litt nok, og har ikke tenkt tanken på å scrappe på en stund (helt til i går)!!!

Min fantastiske Matheo er blitt 2 år, så har bakt en del kaker. Legger ut bilde av en brannbilkake jeg laget til han siden vi skulle ha brannbil-bursdag!
Det er en sjokoladekake med sukkerpasta, jeg er virkelig IKKE fornøyd, det ble bare stress, da vi skulle ha nesten 50 stk her den helgen, så hadde litt mye å gjøre.

Brannbilen er nesten rosa, og veldig skjev! Burde latt SP'en ligge til dagen etterpå for å la fargen godgjøre seg, men det hadde jeg ikke tid til.

Det eneste som var viktig for meg var at Matheo var fornøyd, og det var han!!! Så da gikk det bra til slutt =)


Ingen kommentarer: