lørdag 8. mai 2010

Joda, så har jeg malt litt!

Har alltid irritert meg over badet. Badet ble pusset opp et år før jeg kjøpte leiligheten, så jeg kan jo ikke pusse det opp på nytt, men jeg synes ikke det er noe fint! Hvem velger hvite og BLÅ fliser, i tillegg til eik (eller noe) badeskap?
Hadde det vært opp til meg hadde jeg revet veggen mellom toalett og bad, fjernet boblebadet,og lagt noen fine fliser i lyse toner, heller ikke blanke fliser, men noen matte med litt liv.
Men det er for dumt å begynne med det prosjektet som kommer til å koste flesk, i tillegg til at jeg håper jeg er ute av denne leiligheten om et par år.

Anyway.... gjorde det jeg kunne..... male!
Tok ganske mye tid da... måtte pusses, og males 4 strøk tror jeg!

Men.... det ble sååå mye bedre!

Ja, er mye rot inne i skapene....er egentlig ikke rot da, men har mye stæsj som parfymer, kremer, hårspray osv, og det blir bare seendes veldig rotete ut =) =)


Ingen kommentarer: