onsdag 11. juni 2008

Endelig....

Har jeg ryddet i stemplene mine, og jeg ELSKER resultatet :D

Tidligere har de bare ligget i en boks, blitt bøyd og vanskelig å finne de jeg skal ha!
Kjøpte lamineringsmaskin og ark, men stemplene satt ikke fast i det hele tatt...*krise*
Så jeg kjøpte Visitt kort plastlommer og glidlåslommer--->VOILA
Denne permen er stappfull av Magnolia og Hänglar. Tror ikke jeg tør å fortelle hvor mange jeg har! MANGE fler enn jeg trodde hvertfall! *fnis*
Inni de små plastlommene er det plass til både store og små stempler. Har sortert etter temaer: Blomster, jul, baby, gutter, sommer osv.
De stemplene som er litt større og ikke får plass inni visittlommene puttet jeg inni glidlås plastlommene. Genialt altså!Hele herligheten kostet meg bare 80 kroner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dette skjønner jeg at du er fornøyd med! Kjempefint ble det! Jeg har ikke så mange stempler, men når det blir noen flere på meg, skal jeg ha et lignende system.

Snuppelure sa...

så ut som en genial idee :)
Hvor har du fått kjøpt de visitt kort lommene å glidelås lommene ??

Mette :) sa...

Kjøpt på Clas Ohlson!

Anonym sa...

Dette var kjempelurt! Har lurt på hvordan jeg skal oppbevare stemplene mine oversiktilig, og det beste jeg har kommet på er i forskjellige bokser. En boks med 2 stempler og en annen med 3..njeh.Ble ikke noe av. Takk for god inspirasjon:)
Clas Ohlson neste!